تابلو برق شن و ماسه

تابلو برق شن و ماسه یکی دیگر از انواع تابلوهای برق صنعتی می باشد. با توجه به اهمیت صنعت برق در بازار های جهان ،شاید بتوان لزوم به کارگیری انواع تابلوهای برق صنعتی را بیشتر و بهتر توضیح داد.

شرکت الپان تابلو یکی از تولید کنندگان انواع تابلوهای برق صنعتی از جمله تابلو برق شن و ماسه، تابلو برق سردخانه، تابلو برق ماشین آلات صنعتی، تابلو برق سه فاز صنعتی و غیره می باشد. سال ها تجربه شرکت الپان تابلو به کار ما آمده تا بتوانیم با کیفیت ترین انواع تابلو های برق تولیدی شن و ماسه را برای فروش به شما عزیزان عرضه داریم.

تابلو برق کنترل دستگاههای شن و ماسه

هر یک از تابلوهای برق دستگاه های شن و ماسه بایستی از ویژگی‌هایی برخوردار باشند.این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا کیفیت آنها بالا رفته و کار با این دستگاه ها تسهیل گردد.

منظور از تابلوهای برق دستگاه شن و ماسه همان تابلو های کنترل کننده دستگاههای شن و ماسه PLC و همینطور نمایشگر های HIM می باشد. لزوم به کارگیری تابلوهای برق دستگاه شن و ماسه از جهت کنترل PLC بر روی ماشین سنگ شکن است؛ به این صورت می توان تمامی فرآیند را به وسیله PLC هدایت نمود.

از دیگر موارد اهمیت  این تابلوها این است که به صورت کاملا پر قدرت بر روی نویزهای صنعتی نظارت یا به عبارت دیگر مانیتورینگ صورت می‌گیرد.

تابلو برق شن و ماسه

بیشتر بخوانید: تابلو برق سه فاز صنعتی/ آخرین قیمت را از ما بخواهید

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره تابلو برق های صنعتی

ویژگی های تابلو برق دستگاه های شن و ماسه

تابلو برق شن و ماسه بایستی ویژگی هایی داشته باشد که این ویژگی ها از اهمیت بالایی برخوردارند. یکی از موارد مهم در ارتباط با این نوع تابلو برق، این است که مانیتورینگ یا نظارت به کمک اینترنت به صورت شبکه بندی انجام گرفته و تمامی فرآیند را بتوان به خوبی مانیتور کرد. همینطور همه انواع اخطار هایی چون آلارم هایی که به پروسه اتومات مربوط اند، اضافه جریان های موتورهای کنتاکتوری و اینورتر ها را به وضوح دید.

دیگر ویژگی این است که می توان تمامی وقایع را ضبط کرد. همچنین تمامی آلارم ها را نیز ضبط کرده و تاریخ و ساعت آن را در آینده مشاهده کرد. این دستگاه ها منوی چند زبانه دارند که یکی از این زبان ها فارسی می باشد.

بخش بندی تابلو برق

تابلوهای برق تولیدی شن و ماسه از دو بخش تشکیل می شوند. یکی از این بخش ها دستگاهی است که قدرتی بوده و در حقیقت برای نصب همه لوازم و تاسیسات موتوری مورد استفاده قرار می گیرد. بخش دوم کنترل پیانویی است.

طراحی و ساخت تابلو برق مخصوص شرکت های تولیدی شن و ماسه، طی مراحلی صورت می گیرد. مراحل کلی ساخت این نوع تابلو برق بدین صورت است که ابتدا فلز و جوش کاری انجام می گیرد. در ادامه قطعاتی که جوشکاری بر روی آنها صورت گرفته رنگ زده میشوند. پس از آن قطعات به یکدیگر متصل شده و به عبارت دیگر مونتاژ می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با ما تماس بگیرید:

[contact-us-short-code]

پانوشت: تابلو برق شن و ماسه، قیمت تابلو برق شن و ماسه

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 13 =